

Eetiline tehisintellekt: kiirjuhend juhtidele
Selle materjali avaldajaks on Salesforce
Kui tehisintellekti – teatud liiki inimvõimeid matkida suutva masina – idee on eksisteerinud juba aastasadu, on alles viimaste aastakümnete jooksul see arenenud ulmemaailmast ärireaalsusse.
Kuid mida tähendab see kõik ärijuhtidele? Lihtsalt seda, et kui me kavatseme rakendada intellektitehnika potentsiaali organisatsioonide optimeerimiseks või isegi ümberkujundamiseks, peame olema teadlikud probleemidest, millega tuleb tegeleda, riskidest, millega seisame tõenäoliselt silmitsi, ning võimalustest, mis ootavad teisel pool.
Laadi kohe alla
* kohustuslikud väljad
Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.
IT haldus, Suurandmed, Otsuseinformaatika (BI), Andmelaondus, BYOD, IT tarbijastumine, Pilvandmetöötlus, Vastavus, Sisuhalduse süsteem (CMS), Andmehaldus, Ettevõtte ressursside plaanimine (ERP), Finantsid ja finantshaldus, Taristuhaldus, Andmekeskused, Teenusetasemehaldus, Äriprotsessihaldus, Virtualiseerimine, Teenusehaldus, Projektijuhtimine, Koostöö