IBM
flow-image

Digipöörde pinna all

Selle materjali avaldajaks on IBM

Digitehnoloogia on turudünaamikat muutnud. Kliendid ootavad suurepärast kogemust ja digipööre on aina muutuvatele kliendiootustele reageerimiseks äärmiselt oluline. Pakkumaks paindlikkust ja kliendikogemust, mis on nõutud kliendikesksel ajastul, peab teie äri olema digitaalne.Selles Forresteri aruandes käsitletakse ettevõtterakenduste kaasajastamise rolli, ennekõike andmesalvestussüsteemide rolli digipöördes ning seda miks kliendid ei rahuldu enam traditsioonilise kliendi-ettevõte suhtega.Avastage, kuidas digitaalsed ettevõtted kasutavad tehnoloogiat, et võita, teenindada ja hoida kliente:parandades kliendikogemust;pakkudes suuremat valikut;suurendades operatsioonide paindlikkust;ja tehes palju muud!

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.